احساس مفید بودن دارم

سلام 

 

جدیدا کمتر میرسم که بیام وبگردی و وبنویسی.. یه کمی سرم شلوغ بود..ایران که بودم از وقتم به صورت دیگه ای استفاده میکردم.. چون میدونستم این وقتا کم گیرم میاد و وبلاگ همیشه هست..اینجا هم که اومدم تو این مدت مامان اینا بودن و همه وقتم رو با اونا میگذروندم تا لذت ببرم از زندگیم

از ۳ شنبه هم که کلاسام شروع میشه.. 

 

یه مدتی از درس و کلاس دور بودم حدود ۱ سال.. و فقط یک امتحان دادم تو این مدت.. غیر حضوری!!

 

شاید اگر تو این یک سال کار مفیدی نمیکردم برای خودم متاسف میشدم.. 

ولی به لطف خدا خیلی کارهای مفیدی انجام دادم..و اصلا از این تعویقی که در درسم پیش اومد ناراحت نیستم.. 

 

خیرم تو این راه بود 

مطمئنم.. 

 

تو این مدت تجربه های گرون قیمتی رو بدست آوردم که با هیچ چیزی عوض نمیکنم 

مهمترین و بهترین اتفاق زندگیم هم تو این مدت ایران بودنم بود که نامزدی و عقدم بود..

تو کار هم خیلی تجربه بدست آوردم و میارم.. شرایط خوبی رو دارم به لطف خدا و ازش بخاطر همه نعماتش سپاسگزارم 

 

تنها مشکلم دوری هست..دوری از عشقم و خانواده ام.. 

که انشالله به زودی برطرف میشه.. 

نظرات 2 + ارسال نظر
یه بدهکار پنج‌شنبه 9 مهر 1388 ساعت 15:33 http://bedehkary.blogsky.com

سلام.فکر کنم اول شدم اینبار...........
تجربه هااا خیلی مفیدن ولی کاش تلنبارشون نکنم تو کوله پشتی زندگی و ازشون استفاده کنیم..همیشه به درایت و پشتکارت غبطه خوردم و میدونم که تو هر کاری قدم بگذاری موفق میشی....

سلام
نه من تجربه هامو تلنبار نمیکنم و ازشون به خوبی استفاده میکنم..
تازه از تجربه دیگران هم استفاده میکنم و همه چیز رو خودم تجربه نمیکنم..
ممنونم از لطفت ولی من هنوزم پشتکار لازم رو ندارم این فقط ۲۰٪ تلاش من هست..
میدونی وقتی که فکر میکنم میبینم قانون ۲۰-۸۰ خیلی در مورد من یکی صادق هست...
این قانون میگه..
۸۰٪ موفقیت شما حاصل ۲۰٪ فعالیت شماست..
حالا ببین اگه ۱۰۰٪ تلاشمون رو بکنیم چی میشه!!!

بازم ازت ممنونم و مطمئنم که شما هم درایت و پشتکار خوبی داری و امیدوارم که تو همه کارهات موفق باشی

دختران کلیکی پنج‌شنبه 9 مهر 1388 ساعت 16:11 http://www.clickwoman.blogsky.com

سلام دوست عزیز سایت ما بروز شد
شما را به وبلاگ دختران کلیکی دعوت می کنم
وان شا الله حداقل 1 مورد از مطالب ما برای شما سودمند ومورد توجه باشد
بسیار علاقمندیم وبلاگمان را پیوند بزنید تا دیگران را از محبت وما را از دوستی خود بی نصیب نگزارید
موفق باشید
.:مدیر وبلاگ عسل:.
عنوان :دختران کلیکی
http://www.clickwoman.blogsky.com

سلام
واقعا این وبلاگ بود یا اگهی بازرگانی؟؟؟!!!!

کلا تبلیغ بود......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد